Wsparcie techniczne

Skontaktuj się z nami!

Z naszym wsparciem technicznym można kontaktować się telefonicznie, drogą mailową lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Przed kontaktem z serwisem prosimy o przygotowanie oznaczenia klucza USB.

Komunikaty serwisowe dla klientów:

Problem spowodowany jest funkcjonowaniem oprogramowania antywirusowego, które poddało kwarantannie plik odpowiedzialny za render.

  1. Proszę uruchomić program antywirusowy.
  2. Zlokalizować i przejść do opcji „kwarantanna”.
  3. W kwarantannie proszę zlokalizować na liście plik „radiosityproces.exe”, zaznaczyć go i wybrać opcję przywróć.
  4. Następnie w programie antywirusowym proszę odszukać i przejść do ustawień.
  5. W ustawieniach zlokalizować wyjątki/wykluczenia i do nich przejść.
  6. Proszę dodać wyjątek na cały folder z programem CAD Decor/CAD Kuchnie/CAD Decor Pro.

Powyższa instrukcja jest orientacyjna, a nazewnictwo opisanych pozycji w programie antywirusowym może być różne w zależności od wersji antywirusa z którego Państwo korzystacie.

Proszę przejść do lokalizacji, w której został zainstalowany program. Zlokalizować folder vc_redist2013 i uruchomić znajdujący się w środku plik vcredist_x64.exe. Instalację proszę przejść klikając „dalej/next” bez zmiany jej parametrów. Opisane czynności proszę wykonać na wyłączonym programie. Powinno rozwiązać to opisany problem.

Serwis i wsparcie techniczne

pracuje w godzinach: od 8.00 do 17.00,
od poniedziałku do piątku

e-mail: pomoc@cadprojekt.com.pl
tel. +48 61 642 90 82

Serwis:
Karolina Nowak: karolina@cadprojekt.com.pl
Tomasz Marchelek: tomasz@cadprojekt.com.pl
Adrian Więcławik: adrian@cadprojekt.com.pl

O

ferujemy specjalistyczne oprogramowanie, dlatego w trakcie jego użytkowania można liczyć na fachową wiedzę i doświadczenie pracowników CAD Projekt K&A.

W strefie projektanta znajdziecie centrum wiedzy i filmy instruktażowe oraz szereg innych zagadnień dotyczących obsługi i pracy w naszych programach. Zachęcamy do zapoznania się z udostępnionymi informacjami. Ponadto na podstronie FAQ przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz rozwiązanie większości znanych nam problemów.

Nasz serwis jest również do Państwa dyspozycji w celu rozwiązania konkretnego problemu. Serwis nie ma jednak możliwości uczenia obsługi programu telefonicznie i on-line. CAD Projekt K&A zakończył także wsparcie techniczne aplikacji CAD Decor 1.9, CAD Kuchnie 5.6 oraz starszych wersji oprogramowania. Najskuteczniejsza metoda kontaktu z naszym wsparciem technicznym to wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego.