Wsparcie techniczne

Komunikaty serwisowe dla klientów

W przypadku zaistnienia tytułowego problemu zalecamy uruchomienie Aktualizatora internetowego. Jeśli po tej czynności problemy nie ustąpią zalecamy bezpośredni kontakt ze Wsparciem technicznym.

W ostatnich dniach, najprawdopodobniej w rezultacie aktualizacji wbudowanego w system Windows 10/11 oprogramowania antywirusowego Microsoft Defender, wykryliśmy błędne detekcje zagrożeń w plikach pobieranych za pośrednictwem aktualizatora internetowego. Nie stwierdziliśmy analogicznego problemu gdy za ochronę komputera odpowiada inne oprogramowanie niż wspomniany Microsoft Defender. Detekcje dotyczą zarówno plików exe, instalatorów pakietów VCredist dostarczanych przez firmę Microsoft (niezbędnych składników systemowych do działania programu CAD Decor/Kuchnie), jak i plików exe wytworzonych przez CAD Projekt K&A. Z racji na brak możliwości wpływu na działanie silnika detekcji Microsoft Defender prowadzimy analizy mające umożliwić zniwelowanie nieprawidłowych wykryć.

W rezultacie czerwcowych aktualizacji systemu Windows otrzymujemy zgłoszenia o problemach z gaśnięciem ekranu lub wyłączaniem się programu w trakcie pracy. Otrzymywane zgłoszenia są bardzo podobne. Program wyłącza się lub gaśnie ekran. Nie ma możliwości ponownego uruchomienia programu, aż do restartu systemu Windows. Problem nie ma związku z błędem programu. Jest spowodowany niepoprawnie działającym sterownikiem karty graficznej. W celu jego rozwiązania należy skontaktować się z Państwa informatykiem. Sugerujemy weryfikację podglądu zdarzeń dziennika systemu Windows dla aplikacji pod kątem błędu NVIDIA OpenGL Driver Error code: 2, 3, 7. W przypadku wątpliwości, czy akurat zmagacie się Państwo z tego rodzaju problemem nasz Serwis Techniczny pozostaje do Państwa dyspozycji.

Zanim zgłosisz problem

Sprawdź, czy masz pobraną jego najnowszą wersję. Wprowadzamy aktualizacje na bieżąco i możliwe, że Twój problem został już rozwiązany. W celu stwierdzenia, czy Państwa program jest aktualny prosimy porównać numer widoczny w prawym górnym rogu okna wizualizacji z ostatnią oficjalną wersją programu:

  • CAD Decor PRO: 4.0.5.60
  • CAD Decor: 4.0.5.60
  • CAD Kuchnie: 8.0.5.60

Skontaktuj się z nami

Przed kontaktem z serwisem przygotuj oznaczenie swojego klucza USB.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Wsparcie techniczne pracuje:
pon.-pt. od 8.00 do 17.00
pomoc@cadprojekt.com.pl
tel. +48 61 662 38 83

Informujemy, że zakończyliśmy wsparcie techniczne aplikacji CAD Decor 1.9, CAD Kuchnie 5.6 oraz starszych wersji oprogramowania.

Historia aktualizacji

Zapoznaj się ze zmianami w naszych programach    Sprawdź